8 Ocak 2013 Salı

İlham Kaynağı # Demi Lovato

D E M E T R I A D E V O N N E L O V A T O


Okulda hep dışlandı ve nefret edildi, ona öyle zorbalık ettiler ki okuldan ayrılıp evde eğitim görmeye başladı. Altı yaşındayken Barney and Friends ile başlayan oyunculuk kariyeri; Prison Break, Just Jordan, As the Bell Rings gibi dizilerde aldığı küçük rollerden sonra Camp Rock serisi ile hızlı ve beklenmedik bir yükselişe geçti. 
Konserler, turlar, hayranların sevgisi... Her şey çılgıncaydı. Daha birkaç sene öncesine kadar herhangi bir Disney oyuncusu olan Demi Lovato birden herkes tarafından idol olarak gösterilmeye başlamıştı. Ani gelen şöhretin ve 'idol' olarak tanımlanmanın baskısına daha fazla dayanamayarak kendini partilere ve zararlı alışkanlıklara verdi. Bileklerini kesti, anoreksinin eşiğine kadar geldi, depresyona girdi. Kendini çok yalnız ve boşlukta hissediyordu, derken dansçılarından biriyle arasında çıkan tartışma sonrası kendisinin de isteğiyle rehabilitasyon merkezine girdi.

İşte onu ilham kaynağı yapan şey, buradan sonra başlıyor.
  • Demi yaşına göre cesur, güçlü ve olgun davrandı. Sorunlarından kaçıp daha derine batmak yerine zor da olsa üstüne üstüne yürüdü ve onlardan kurtulmak için çabaladı.
  •  Bütün dünyada neredeyse bir tabu haline gelen yeme bozuklukları, anoreksiya, bulimia gibi problemleri dürüstçe dile getirerek yasakları kırdı ve pek çok insana umut oldu.
  • Rehabilitasyonda 13 kilo aldı ve hayranlarına kusurlarıyla barışık olmayı öğreterek Hollywood-tarzı-aşırı-zayıf-kadın-profiline adeta meydan okudu.
  • En dibe batmış haldeyken müthiş bir enerji ve yeni bir görünümle geri döndü ve eskisinden bile popüler olarak hiçbir zaman 'son' diye bir şey olmadığını kanıtlamış oldu.

Demi rehabilitasyona girerken kırılgan, güçsüz ve hayattan bıkmış genç bir kızdı; çıktığındaysa toparlanmış, güçlü ve yaşama sevgilisiyle dolu genç bir kadın... 13 kilo almıştı, görünüşüyle ilgili endişeleri vardı, konserlerde hayranlarının onun başına gelenlere nasıl tepki vereceğini bilmiyordu ama ilk konserinde hayranların yoğun ilgi ve sevgisiyle, en önemlisi de desteğiyle karşılaşınca her şey yoluna girdi.

Kesik izleri hala duran bileklerinin üzerine Stay Strong dövmeleri yaptırdı ve bu söz onun sloganı haline geldi. Artık kimse onu Disney'den çıkma küçük kız olarak görmüyordu, o güçlü ve kırılmaz Demi Lovato'ydu. Cesurdu çünkü başına gelenleri hiç korkmadan basınla ve insanlarla paylaşmıştı. Onun hikayesi binlerce, on binlerce hatta yüz binlerce insana ilham vermiş ve pek çok hayat kurtarmıştı. Bu kadar insanın "Demi saved my life" demesinin bir sebebi var.

Onu tam bir ilham kaynağı olarak görüyorum ve onu hep seveceğim.
Çünkü o, benim de hayatımı kurtardı. :)


1 yorum:

  1. ben eskiden demiyi sevmezdim camp rock tan sonra aslında hayatlarımızın aynı oldugunu gördüm onu çok sevmeye bailadım bende bileklerimi kesiyordum ta ki demi bunun hakıında ne demişti diye aklıma gelene kadar demi benim hayatım ve yaşam kaynağım demi olmasaydı şu an çürümüş bir kemik olurdum seni seviyorum demi forever lovaticim ♥ artık daha güçlüyüm çok daha ♥ artık benim idolum demi

    YanıtlaSil

Hakkımda

Gevezelik yapmak için doğmuş olan, eski filmleri izlemekten hoşlanan ve Lana Del Rey'e bayılan kedicik.