18 Ocak 2013 Cuma

Ünlülerin Tarzı - Lady Gaga

Kıyafetlerinin ne derece güzel olduğu tartışılır ama stiliyle ve yaptıklarıyla yepyeni bir akım başlattığı kesin. Giyim tarzına büyük oranda tek başına mı karar veriyor bilmiyorum ama; saçından aksesuarlarına, elbiselerinden ayakkabılarına sayfalarca incelenmesi gereken bir isim Lady Gaga. Sevenleri onun farklılıklarını sevdi, sevmeyenler ise saygı duymasa da bir şekilde kabul etti. Bana kalırsa kariyeri her ne kadar inişe geçmiş olsa da - yani magazinciler tarafından öyle olduğu söylense de - bir şekilde o yine bir yolunu bulur ve tepeye tırmanır.

O Lady Gaga da olsa, neticede bir kadın. Ve yeryüzündeki her kadın gibi siyah rengin asaletine kapılıp gittiği zamanlar oluyor. Tabii o diğer kadınlar gibi siyah mini elbiselerle ya da uzun tuvaletlerle yetinmek yerine hep daha çılgınca, daha aykırı olana yöneliyor: derin yırtmaçlar, dekolte ve aşırı yüksek topuklu ayakkabılar. 


Kuzum partiden açılışlara, oradan ödül törenlerine koştururken ayağın ağrımıyor mu hiç? Kız sokakta dolanırken bile 23098402 cmlik topuklularla geziyor. Bir gün de soluklan, git evine bi eşofman çek altına, saçlarını tepeden topla elin yüzün açılsın, bi de masaj yaptır çok gergin görünüyorsun. Bu arada Gaga'nın güneş gözlüğü takıntısı var sanırım, her fotoğrafında güneş gözlüğü takıyor. Halbuki bana göre en güzel yeri gözleri.

Lady Gaga'nın o kadar çok ele alınması gereken kıyafeti var ki, bir sürü fotoğrafın içinden en güzel bulduklarımı seçip koyabiliyorum ancak. İşte hanımefendilikle çılgınlık arasında sıkışıp kaldığı zamanlardaki kıyafetleri... Bir kez daha görmüş olduk ki bu kız sürekli güneş gözlüğü takma ihtiyacı hissediyor.

Bu yazıyı yazmadan önce sürekli düşünüp durdum: Yahu bu Lady Gaga a.k.a. Stefani Joanne Angelina Germanotta (öhhh be İspanyol gibi 43093804454 isimli) hiç mi normal giyinmez? Örneğin bir Versace elbiseyi giyip hanım hanım etrafta dolaşmaz mı? Ya da ismini bile bilmediğim başka ünlü yabancı markaların en güzel kıyafetleri üzerindeyken havalı havalı salınmaz mı? Dolaşıyormuş, salınıyormuş demek ki.

Gaga'nın bu hallerini gördüğümde gözlerime inanamadım. Birkaç ufak değişiklik yapılsa neredeyse sıradan bir ünlü gibi gözükecek. Bence etten yapılmış kıyafetler giymesine, pençe gibi topuklu ayakkabılarla yürümeye çalışmasına hiç gerek yok. En güzel hali, işte bu hali. Zarif, kendinden emin ve hala biraz asi.


Ayrıyetten göstermek istediğim ve muhteşem bulduğum, Lady Gaga'nın Salvatore Ferragamo elbisesi. Bu elbiseyi Kim Kardashian ve birkaç ünlü daha giydi ama elbiseye kişiliğini en çok katan isim - bana göre - tabii ki Gaga. Ayakkabısından ojesine, çantasına, gözlüğüne kadar her şeyini elbisesiyle bir örnek yapmak bir tek onun kaldırabileceği bir şeydi zaten. O kalpli cici çorabını dahi çok sevdim, BAYILDIM.


Demiştim, elbisesinden aksesuarına kadar her şeyiyle ayrı ayrı incelenmesi gereken birisi Gaga. Bugüne kadar en çok konuşulduğu şeylerden biri tamamen etten oluşan kıyafetleri, ötekisiyse topuğu ön tarafında bulunan topuklu topuksuz ayakkabılardı. Bu ayakkabılar bazı kişilerce beğenilse de çoğu kişi tarafından kötü ve çirkin bulundu. Ben Lady Gaga'nın tercih ettiği modelleri beğenmiyorum fakat bu ayakkabının tatlı duran çeşitlerini de görmüştüm. O yüzden yorum yok.
Öteki ayakkabılarıysa her zamanki Gaga ayakkabıları; topuğu 15 cmden fazla olan, mutlaka değişik bir görünüşe sahip, insanın hem hayranlıkla hem de şaşkınlıkla incelediği ayakkabılar. Son resimdeki pembe ayakkabıyı hem renginden hem de Lady Gaga'nın böyle sıradan bir ayakkabı giydiğine inanamadığımdan koydum.

Saçlarıysa tamamen ayrı bir başlıkta incelenmesi gereken bir konu, çünkü Lady Gaga da saç rengini ve stilini sık sık değiştiren ünlülerden. Ben onun tarzının hakkındaki görüşlerimi dile getirdim, yorumlamak size kalmış :)

1 yorum:

  1. Ayakkabılar AT AYAKKABISI gibi. Lady'ye hiç yakışmıyor bence ( kimseye yakışmaz ). Bir insan böyle uzun topuklu bir ayakkabı giyecekse Platform Ayakkabı giysin. Şuna bak? Gerçekten kötü görünüyor. Bu ayakkabıları günlük hayatında giyiyor mu bilmiyorum ama günlük hayatında gerçekten giyilmeyecek bir tarz ayakkabı. Düşünsenize :D Lady ekmek almaya bakkala gidiyomuş da zamanı yokmuş :D Hemen bi ayakkabı secmiş rastgele bu ayakkabı türünden gelmiş eline :Dfdgdg. Ayrıca Lady gerçekten hayvan düşmanı. ''15 cmden fazla olan ayakkabılar'' at toynaklarından yapılıyor. Ve kürkü gerçek kürk. Düşünün. Lady'nin kürkleri meşhurdur. Bilmem kaç tane kürkü vardır. Hayvanlara yazık. Kendi zevki için hayvanların canlarına kıyılıyor :'( Lady'yi 2. kez sevmediğimi de anladım. Ve hiç sevmeyeceğim...

    YanıtlaSil

Hakkımda

Gevezelik yapmak için doğmuş olan, eski filmleri izlemekten hoşlanan ve Lana Del Rey'e bayılan kedicik.