16 Şubat 2013 Cumartesi

Ünlülerin Tarzı - Taylor Swift

Dürüst olmak gerekirse, hayatım boyunca en antipatik bulduğum ünlülerden biridir Taylor Swift.
Belki de özel hayatında çok cici, iyi kalpli bir kızdır bilemiyorum ama gerek sürekli sevgili değiştirmesinden gerek o küçük gözleriyle etrafa sinsi bakışlar atmasından; ben bu kızı bir türlü sevemedim.
Stil olarak ise Taylor Swift'i dünyanın en sıkıcı giyinen ünlüsü ilan ediyorum. Aslında bakıldığı zaman kötü tercihleri yok, hatta çoğu zaman fiziğine uygun seçimler yapıyor ama kendini o kadar çok tekrar ediyor ki; bir süre sonra insan daralıyor. Sürekli gözünün önüne düşürdüğü kahkülleri ve elbiselerinin hepsinin birbirine benzemesi çok SIKICI. 

***

Taylor'ın giyim tarzını örnek almak istiyorsanız yapmanız gereken tek şey gömlekler, dar pantolonlar, oxford ayakkabılar giymek ve askılı bir çanta takmak. Tabii sürekli taktığı güneş gözlüklerini de es geçmemek gerek... Çok klasik bir giyimi var Taylor'ın, risk almayı pek sevmiyor ve günlük hayatında sade seçimler yapıyor.

Üç resim arasındaki yedi farkı bulun desem o bile bulunamaz, ben ünlüler bir giydiğini bir daha giymez sanırdım Taylor sürekli aynı ayakkabılar, aynı çantalar, aynı pantolonlar... Dedim ya kötü giyinmiyor ama sürekli bir kendini tekrar etme sorunu var Taylor'da. Yine tercihleri arasında puantiyeli, çizgili veya desenli kazaklar ve soluk renkli pantolonlar var. Görünen o ki rengarenk giyinmeyi pek sevmiyor Taylor.


Bu paltolar da Taylor'ın vazgeçilmezleri arasında ki bence de oldukça risksiz ve rahat bir seçim. Her türlü kıyafetle kullanılabilir, şık da duruyor.


 Açıkçası Taylor'ın en uyuz olduğum hali, böyle Kate Middleton'ımsı elbiseler giyip first lady kıvamında salındığı hali. Zarif gözükmesi gerekirken iyice sıkıcılaşıyor, içim bayılıyor...

Burada da sıkıcılıktan ölmek üzere olan Taylor'ı görüyoruz... 

Kırmızı halıya gelince, Taylor genellikle beyaz ve pudra tonları arasında kıyafetleri tercih ediyor. Renkli elbiseleri ona pek yakıştıramıyorum açıkçası, o yüzden belki de bu renkler ona daha çok gidiyor. ^^ Benim Taylor gibi vücudum olsa hep mini etekler, mini elbiseler giyerdim ama bizim kız uzun tuvaletlerin içinde "Üff snne be slk bn dnya gzelym tmmı şarkcym ayrca!!1111" edasıyla salınma derdinde.

Kırmızı halıda "Bakın bana, ne kadar da asil ve kibarım. Ben buranın prensesiyim" havasına girmediği zamanlarda iyi seçimler yapabiliyor Taylor Swift. Örneğin bu görünüşüyle bana oldukça dişil ve seksi gözüktü, uzun bacakları ve güzel bir fiziği var... Bence bunu değerlendirip daha fazla mini giymeli. Ama o saçlarını gördüğümde içime fenalık geliyor ve saça başa karışan ilkokul öğretmenleri gibi elime tel toka alıp o kahkülleri geriye tutturmak istiyorum -.-

Süt gibi beyaz olan Taylor, ten rengiyle tezat oluşturan bu siyah mini elbisenin içinde de gayet iyi gözüküyor bence.

Bunlar da Taylor'ın hem ödül törenlerinden, hem de normal hayattan beğendiğim kıyafetleri ^^

Taylor'ın stili böyleydi, bir dahaki yazıda görüşürüz x.x

16 yorum:

  1. ahahha , yorumlarına bayıldım taylor daha iyi anlatılamazdı heralde :) :)

    YanıtlaSil
  2. Bence uzun giydiği için eleştirilmemeli.Daha mütevazi ve sıradan kıyafetler ile gayet güzel oluyor,şık olması için bacaklarını savurması gerekmez.

    YanıtlaSil
  3. yorumlarını hiç beğenmedim çok fazla eleştirmişsin sanki sen daha güzel giyiniyorsun yorumların tam bir saçmalık!

    YanıtlaSil
  4. Bi tek bacakları konusunda haklısın onun dışıdna hiç katılmıyorum çok güzel bi kız bence .D Giyimi de fena değil, sadelik kötülük anlamına gelmez yani ::)

    YanıtlaSil
  5. Sade ve guzel bence sen sevmedigin icin baya kotu yorum yapmissin...digerleri gibi sikir sikir abartili degil gayet kibar sen kotu yorumlarini da al git adam gibi elestir

    YanıtlaSil
  6. Allah aşkına sen hergün farklı kıyafet mi giyiyorun belkide o kıyafetini veya ayakkabısını seviyor ve tekrar giymek istiyor insanların tarzlarına karışamassın .zevkler ve renkler tartışılmaz ayrıca gündemi hiç takip etmediğinde bellli taylor ın mini etek giydiğide oluyor giymediğide sen hergün mini etek giyiyosan kb ama .. nese gerçekten yorumların çok saçma bencede taylor ı sevmediğin için kötü eleştiriyosun ve yine bencede kötü yorumlarınıda al defol git başkalarına anlat düşüncelerini

    YanıtlaSil
  7. ahahhaha :D sen kimsinde taylor'a öyle diyosun yaa :D üzgünüm tatlım bir Taylor olamadın !

    YanıtlaSil
  8. Sen çok güzel giyiniyosun sanki ! Gerizekalıya bak ! ''Stil olarak ise Taylor Swift'i dünyanın en sıkıcı giyinen ünlüsü ilan ediyorum'' Sen sanki çok ünlü birisinde Taylor'u en sıkıcı giyinen ünlü olarak ilan ediyosun ! Kendine baksana sen bi önce ! Mal

    YanıtlaSil
  9. Kızım Sen Asla Bir Taylor Swift Olamayacağın İçin Bu Yorumlari bos yete yazma sen kimsin mall!! ZEVKLER Ve RENKLER tartışıl o yzdn kapa çeneni

    YanıtlaSil
  10. Kıza ana bacı sovseydin? İcinde kalmasın.

    YanıtlaSil
  11. Öncelikle; Taylor Swift bilmem kaç defa Güzellik Yarışmalarında 1. , en az 2. oldu. Elalemin ünlüsünden daha iyi bilemezsin yazar. Yazar! Senin o ''SIKICI'' dediğin elbiseler, onu TAYLOR SWİFT yapıyor. Ona elbise türleri ve salaş şeyler yakışıyor zaten. Ya anlamıyorum. Sende insanların burada kavga çıkarcaklarını biliyorsun, SİTENİN ÜN'Ü ARTSIN DİYE böyle şeyler yazmaktan vazgeç. O kız, bilmem kaç defa stilistçiler tarafından stilllendirildi, kızın kendisine ait bi tasarımcısı falan da vardır. Sen burda neyin kafasını yaşıyorsun. TAMAM ANLADIK. TAYLOR'I SEVMİYORSUN AMA BUNU DA BLOG İÇİNDE GÖSTERME.Bu bloğu nasıl oluşturduğuna aklım almıyor gerçekten. İyi bir stilistçi değilsin. Denim, salaş gibi kıyafet türlerini bilince MODA İNSANI olmuş olmuyorsun. AYRICA TAYLOR ŞAPKALARIYLA ÜNLÜDÜR. ŞAPKASI HAKKINDA BİR YAZI YAZMAMIŞSIN. SEN BUNA MODA BLOĞU MU DİYORSUN?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, burası benim eski blogum. Fark ettiysen Taylor'un fiziğine ve yüzüne bir gram laf etmedim çünkü kendisi uzun bacakları ve düzgün fiziğiyle, renkli gözleri ve hoş suratıyla gerçekten güzel bir kadın. Güzellik yarışmasında 1. veya 2. olduğu bu konuyla bağlantılı değil bu yüzden. Her ünlünün tasarımcısı, stilisti var ama hepsi çok güzel giyinmiyor neticede ki ben Taylor'un stili kötü de demedim. Sadece BENCE sıkıcı ve bunu belirtmişim iki sene evvel yazdığım yazıda. Sevmiyorum değil, hayranı değilim sadece. Stilistçi de değilim, sadece kendime göre yorumlamışım. Burası bir MODA BLOGU da değildi. Yorumunu gözden geçir bence, epey hatalı.

      Sil
  12. bence tarzı çok güzel kendisi de çok güzel sesi de çok güzel şarkıları da çok güzel her şeyiyle bir numara seni çooook seviyorum Taylor Swift kıskanmayın onu...

    YanıtlaSil
  13. Bence taylor harika bir insan ayrıca giyindikileride güzel şeyler boş boş yorum yapmışsın sanki sen hergün lady Gaga gibi giyiniyosun o yüzden boş konuşma

    YanıtlaSil

Hakkımda

Gevezelik yapmak için doğmuş olan, eski filmleri izlemekten hoşlanan ve Lana Del Rey'e bayılan kedicik.