20 Ocak 2013 Pazar

Uyuz Oluyorum # 14 Şubat Sevgililer Günü

Düşündüm, düşündüm ve uyuz olduğum bir başka şeyi buldum. Sevgililer günü!
Abi uyuz oluyorum, sinir oluyorum, ayar oluyorum... Öyle böyle değil; 14 Şubat romantizminin de, kusmuklu derecede mutlu ve hassas ilişkilerin de ağzını yüzünü dağıtmak istiyorum. Sevgilim olmadığı ve kıskandığım için değil, aksine hayatının iki 14 Şubat'ını sevgilisiyle geçirmiş bir kız olarak söylüyorum bunları. Sevgilin olsa hediye alma stresi, sevgilin olmasa o günü yalnız geçirecek olmanın verdiği eziklik. İki türlü de çok mal bir gün yani.

Bu aralar o kadar odunum ki sevgililer gününe kadar sevgili bulsam bile diyalogumuz şöyle olur herhalde:

Sevgili: Aşqımm 14 ŞubaTn ktLu oLsn iiki varsn iiki bnmlesn :)))))
Macska: Ok.


Ben bu kadar saçma ve para kazanmaya yönelik bir gün daha görmedim. 14 Şubat'ı kim çıkardıysa bir dolu küfür yemeyi hak ediyor. Senin yüzünden bu gereksiz günü unutan nice erkek sevgilisinden oldu, değerli bir hediye almak isteyen pek çok aşık paracıklarından oldu, en önemlisi de... ULAN ALLAHSIZ SENİN YÜZÜNDEN BİZ YALNIZLAR TRİBE GİRİYORUZ, SEVGİLİMİZİN OLMADIĞI YÜZÜMÜZE YÜZÜMÜZE VURULUYOR BEĞENDİN Mİ YAPTIĞINI????!!!!!!!
Şaka bir yana, sevgililer günü aslında bu amaçla kutlanmaya başlanılmamış.
  14 Şubat, 270 yılında Aziz Valentinus isimli rahibin kafasının uçurulmasından sonra 496'da Papa Gelasius tarafından Aziz Valentin Günü olarak ilan edilmiş. 19. yüzyıla gelindiğinde Esther Howland isimli bir şerefsizin ilk sevgililer kartını göndermesinden sonra günümüzdeki halini almış.  
Yani sizler de benim gibi kızgınsanız, Aziz Valentin'e ya da Papa Gelasius'a değil de Esther malına küfür edin. Gerçi ölmüşün arkasından küfür edilmez ya neyse... PEKİ BENİM YALNIZLIĞIM NE OLACAK??

Bakın aklıma ne geldi: Bence bu günü takvimlerden silsinler. 14 Şubat diye bir gün hiç olmasın, ya da en azından 30 Şubat gibi dört senede bir olsun. Bari üç sene kurtulalım şu illetten. Eğer bir gün diktatör olursam - benden de ne diktatör olur ya - 14 Şubat'ta sevgilisi olan herkesi fırınlara atıp yakacağım, derisini yüzüp tuzlu sularda boğacağım, hediye paketlerini kafalarında kıracağım. Biz yalnızlara tepeden ve küçümseyerek bakan tüm çiftlerden intikamımızı alacağım. 14 Şubat ki, tüm dünyanın kanayan ve kabuk tutmak bilmeyen yarası, hepimizin davasıdır artık.

SALDIRIN KOÇLAR!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Gevezelik yapmak için doğmuş olan, eski filmleri izlemekten hoşlanan ve Lana Del Rey'e bayılan kedicik.