4 Ocak 2013 Cuma

Uyuz Oluyorum # Son Dönem Vampirleri

Son dönemde bütün genç kızlarda hayranlık uyandıran romantik vampirlere uyuz oluyorum.
Ben buna kısaca Ilık Vampir Akımı dedim.

Yahu bunların hepsinin özellikleri aynı. O kadar insan sevgisiyle dolular ki vejeteryan takılıp "bnce insn knı içmk çk ktü bşy.s" triplerine giriyorlar. Özel güçleri, olağanüstü yetenekleri, daş gibi fizikleri olmasına rağmen gidip mal mal marifetleri olan uyuz insan kızlara aşık oluyorlar. Mesela Edward sırf düşüncelerini okuyamadığı için gitti Bella'ya aşık oldu. Stefan eski manitasına benziyor diye aşık oldu. Bill de kanının tadı farklı diye aşık oldu. Halbusi yanlarına müthiş güzellikte yırtıcı bir vampir alsalar süper olmaz mıydı? Şahsen ben vampir olsam gidip ezik insanın tekine aşık olmam, zaten yaşlanacak derisi buruşacak saçları dökülecek nihahah ezik insanoğlu. (Direk vampir havalarına girdim yalnız) 

Düşünsene elli sene sonraki diyaloğu:

Süper Karizmatik Vampir Olan Ben: Aşkım bu gece dışarı çıkıp eğlenelim mi?
70'ine Merdiven Dayamış Ezik İnsan Sevgilim: Duyamadım bir daha söyle????
Süper Karizmatik Vampir Olan Ben: Diyorum ki GECE DIŞARI ÇIKIP EĞLENELİM Mİ?
70'ine Merdiven Dayamış Ezik İnsan Sevgilim: Ne, neden tezeği dışarı çıkarıp eğelim ki?
Uzun uğraşlar sonucu 70'ine Merdiven Dayamış Ezik İnsan Sevgilim'e ne istediğimi anlatırım.
70'ine Merdiven Dayamış Ezik İnsan Sevgilim: Heeee ama benim romatizmam tuttu gene, odaya taşısana bi beni bacaklarım çok ağrıyor oyyy belim oyyy başım.....



Vampirleri, vampirlerin popüler kültürdeki yerini falan çok severim ama yok Edward'mış yok Stefan'mış yok Bill'miş... Hele o Edward yok mu o Edward. Püü Allah cezanı Edward. Güneşte peynir gibi derisinin bir pırlanta gibi parıl parıl parlamasından tut (parıl parıl parlamak?!) sevdiği kız elin yakışıklı kurt adamıyla öpüştükten sonra hala onun için sümüklü romantiklikler yapmasına kadar her şeyi tırt. Ben Bella olsam gider Jacob'ı tercih ederdim bi' kere. Hem sıcak, hem kaslı hem de daha erkeksi. Edward gibi narin bir çiçek edasında salım salım salınmıyor. (Salım salım salınmak?!) 

Edward: Jacob tek nefeste sönüverecek bir çiçek, peki ya Edward?
Bella: Yalvarırım bırak o kazığı...

Stefan konusunda diyecek pek bir şeyim yok ama o da Edward'ın dizi modeli olduğu için ona da uyuz oluyorum. Arkadaşım siz vampirsiniz, mutteşem harika mikemmel özellikleriniz var. En basitinden Usain Bolt'tan bile daha hızlı koşuyorsunuz. USAIN BOLT DİYOM BAK DÜNYANIN EN HIZLI ADAMI. Ne diye gidip hayvanlarla besleniyorsun? İnsan değil hayvan kanı içince çok mu iyi bir şey yapmış oluyorsun? Hayvanlar insanlardan çok daha masum canlılar. Al işte, o kadar hayvanı öldürdün. Bir çok türün nesli senin yüzünden tükendi Stefan. Vicdan azabından Edvırt gibi kendini güneşlere at inşallah.

Bill, en çok sana uyuz oluyorum Bill. Seni gördüğüm yerde boğmak istiyorum Bill. Neden bu kadar uyuz oluyorum, hadi bil. (Kelime oyunu yaptım çaktınız mı??????) Senin o Sookie'ye "so-kehhh" diyen ağzının ortasına bir tane geçiresim var. İlk 5 sezon kadar takip etmiştim seni ama bayadır izlemiyorum, noldu en son başkan falan olmuştun, dı otoriti falan olaylarınız vardı. Eric verdi mi gene ağzının payını? Kıyamam. Neyse. Gittin dizinin en çirkin, en sevimsiz kızına aşık oldun. Hadi sana tamam. Eğer sen bu satırları okurken Kütür Kütür Erik yanındaysa ona ilet: ERIC SEN MAL MISIN ELİN SOKKEH İSİMLİ KIZINA AŞIK OLUYORSUN, TANRI GİBİ HERİFSİN GİDİP AFRODİT GİBİ KADIN BULSANA KENDİNE?



Neyse, en uyuz olduğum üç vampir bunlardı. Ben taş çatlasa beşinci sınıfa giderken Cnbc-e'de Buffy the Vampire Slayers'ın tekrarlarını izleye izleye büyüdüm, böyle yumuşak romantik vampirleri yadırgıyorum. Kafamda kurduğum vampir modeli hep Spike gibi karizmatik, aşıkken bile kötü, dengesizce tavırları olan vampir. Damon bile kesmiyor beni yani, böyle vıcık vıcık aşkları sevmiyorum.

Bir de Kont Dracula reyiz var tabii, unutulmaz.

Bafi'yi yad ederek yazıyı bitirirken; yine size hayatınızın hiçbir yerinde hiçbir şey kazandırmayacak bir yazıyı okuduğunuz için teşekkür ederim. Bu yazıdan çıkarılacak iki tane mesaj var aslında.

- Vampir olursanız sakın tırt insan ırkından birine aşık olmayın.
- Canınız sıkılınca benim gibi oturup böyle saçma şeyler yazmayın, ibret olsun.

Olmayan okuyucularım, bir dahaki yazıda görüşmek üzere.

1 yorum:

  1. madem filmi sevmiyon gerizekalı madem uyuz oluyon hadş o değilde allhın belası neden izliyon ?

    YanıtlaSil

Hakkımda

Gevezelik yapmak için doğmuş olan, eski filmleri izlemekten hoşlanan ve Lana Del Rey'e bayılan kedicik.